Snön!

Hur mycket snö som helst ute nu, helt underbart ju!
Så fort det låg en del snö på marken så hoppade jag i ut-o-gå-kläderna och tryckte i ipoden i öronen och gick en lång promenad i snön, den första biten var så mysig, hoppade i snön och gjorde fotavtryck. kom dock på efter halva rundan att det är ju för tusan as-jobbigt att gå i snö. Men fint var det och mysigt. Direkt när jag kom hem tog jag tag i spaden och skottade väck all snön, så nu har jag varit duktig för dagen. Släkten skulle komma på kalkonmidag idag med de bor ju långt härifrån och var inte alls sluga på att köra bil i snökaoset så det blir sjukt mkt över till mej. Så nu ska jag käka lite kallekon och sen så börjar det närma sej jobb igen. Vilken mys-dag det blev av detta ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0