skum dröm!

Kom på att jag drömde en väldans konstig dröm inatt, den var så verklig men ändå så overklig... haha, kan låta skumt men jag tror ni fattar ändå. i alla fall, drömmen handlade om skidresan och den började med att jag inte kunde hyra några skidor, för det fanns inga kvar, alla var uthyrda, jahapps tänkte jag och knyckte ett barns skidor, kommer så väl ihåg att jag tänkte att jag hade bättre användning för dom än den lillkillen, när blev jag så elak??
Sen fortsatt drömmen, jag penilla och kalle gick upp för hela den långa backen utan problem, upp till toppstugan för att dricka en kall öl, sen när började jag dricka öl? Efter ölen åkte vi ner till stugan, (helt plötsligt hade i hittat skidor) mitt i backen kom en gubbe och tyckte det var roligt att reta oss, så han åkte framför oss och var almänt livsfarlig, till slut knuffade jag undan honom så han, han ropade att benet stack ut och vi bara gapskrattade!! Hur elak är jag egentligen??
Drömmen slutade när i var tillbaks i stugan, och alla vägrade äta makaroner o köttbullar med mej, och jag var sååå lessen!
Hmm, mycket mysko dröm, men allt var så verkligt, längesen jag var med om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0