promenad på mcd?

Ringde Pillan innan, var sugen på en promenad och lite skitsnack om den kommande resan, efter många om och men så sa hon okej, men då ska Kalle med för han var tydligen hos henne. När det började dra hop sej inför promenaden ringer Kalle o säger att de har kommit på något mycket bättre, men de kunde inte säga vad men jag var tvungen att ha med mej pengar. Visst sa jag, tog på mej ut o gå kläderna och en slant i fickan, och vart kör hon? Jo... till MC´D och flabbandes får de ur sej, vi pallar för fan inte gå, vi är ju svinhungriga. De hade nog på känn att jag inte skulle gå med på MC`D, så det var lika bra att de var tysta, men åt gjorde de och jag fick i mej dagens första kaffe som var så sjukt gott,så det blidde ju en najs kväll ändå, följde med o lämnade honom i Olofström så det blev massa planerande o kacklande om resan, kom fram till att om 3 veckor är vi där nu och antagligen kommer i då vara kalasfulla =) hahaha




Jag & Kalle på första skidsemestern =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0