nyårsafton 2008-2009

Nyårsafton igår var en mkt trevlig kväll. Stoffe och Ida hade bjudit till fest och det var kanonlyckat! Käkade tre-rätters middag och sjöng och skrålade. Typiskt att jag fick sån dunderhuvudvärk på kvällen så jag var tvungen att vila en timme. Men det gjode susen, en vilipaus och bara vatten under hela kvällen fick mej på topphumör ändå tillslut! Känns skönt att jag knappt drack idag med, för jag mår ju prima idag! 12-slaget firades med raketer på flaggen-parkeringen, där vi mötte upp lite andra kära vänner för att krama och och säga gott nytt år till! Tror vi håler med info där och kastar upp lite bilder istället.

"Om jag hade haft en blogg hade jag lagt ut denna bilden där" - Louise Level


Lisa, Level & Annie


Tessan, Maria & Ida


De va mycket dans på stolarna


4 bugg och en juuulgran


12-slaget


Alle & Viktor


sketfulla steve tycker bullens is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0