jackor

Okej, jag sitter nu i valet och kvalet. Skickade precis iväg en beställning på två jackor och en mösa som skall has under semestern. Problemet är att jag inte kan köpa båda jackorna, men kan verkligen inte bestämma vilken jag vill ha, båda är ju så sjukt snygga och hade passat i olika lägen. Får helt enkelt prova båda och se vilken jag trivs bäst i... vill bara ha hem dom nu! Tänk om jag hade vunnit lite på lotto och hade kunnat ta båda.. säger som Alex, det drabbar ju inte nån fattig att ta båda =)
Skulle kanske kunna få lite hjälp av er, vilken är snyggast?






Det var den svarte det, billigare och lättare att använda till vardags efter resan...




och den vita som jag tycker är ruskigt snygg!


beställde även denna fina mössan, hade passat perfekt till båda jackorna...


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag hade tagit den svarta, mössan passar bättre till den med!:) Lycka till med valet, haha:) Puss!

2009-01-03 @ 15:54:48
URL: http://flippiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0