en hjälpande hand

Har idag kommit på hur roligt det är att hjälpa folk, om den man nu hjälper är tacksam. Har gjort väldigt många tjänster idag, jobbade istället för c på jobbet,fixade skidkläder som satt perfekt till pillan nr.2 och sist nu ikväll så fick jag köra in o hjälpa Emma med o starta bilen med startkablarna. Har med andra ord gjort många bra gärningar idag, och jag tror inte att jag har kommit på en ända dålig, nej inte en ända faktiskt. Därför ska jag nu gå o lägga mej, tänka på hur snäll jag har arit idag coh sova minst lika bra som jag gjorde natten tills idag. så gonatt!


grymma är vi på att starta bilen, + till + & - till -, de glömmer vi aldrig!

Kommentarer
Postat av: Emma

+ till + & - till -

2009-01-07 @ 00:09:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0