Mys-Söndag!

Hittade ett inlägg som skrevs innan, men om tydligen inte ville publiseras, så då får ja väll ta o skriva om att då =)
Dagen har varitpPrecis så som en söndag ska. Lite nytta och massa socialt!
Frulle hos Emma, alltid lika gott, synd att vi trycker så mycket bara, för jag har inte kunnat äta nått mer på hela dagen, om man inte räknar Viktors hemmagjorda glass? =)
Fick även äran att träffa Emmas mini-mise som jag myste med och döpte om till Devil, såå liten o såå söt! hade jag inte mått så dåligt av honom så hade jag myst med honom hela tiden. Inte nog med det, lite senare kommer Anna med sin mist lika söta mini-mise! Ahh så mysigt! Även den fick ett nytt namn, Fru Pettsson haha =) Men två katter blev lite för mycket för mej, så det blev soffan hos Viktor resten av kvällen, och det var lika najs som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0