Spinning sen rådhuset

Nu har jag precis bestämt mej för att det blir spinning idag ändå även fast jag inte mår bra.
Skulle det vara så att jag inte orkar så får jag väll helt enkelt skita i det, men då har jag ändå försökt.

Efter jobbet så ska jag in till rådhuset och träffa en massa politiker i komunfullmäktige. Från början trodde jag att jag och min kära kollega skulle stå längst fram i rådussalen och bara snacka. Det var inte så populärt i mina ögon, men vad gör man om chefen säger att så ska det vara? =)
Men nu är det klart att det slipper jag! Vi ska istället stå och ha olika små "workshops" så att politikerna ska kunna g runt til oss och ställa en massa frågor, och det är ju lugnt, det är ju nästan roligt!
Det som känns lite tungt är att jag sticker direkt till jobbet från spinningen och direkt till rådhuset från jobbet. Det betyder att jag har noll tid på mej att ens göra mej lite i ordning. Men men, får väll stå där inne i blött hår och joggingkläder och hosta dem rakt upp i ansiktet, jag tror vi kommer få en sjukt bra budget nästa år :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0