Slödag

Nu har jag vaknat och nej, jag ska inte sova mer idag!
Helt sjukt måste jag säga att detta är. Kom visserligen hem vid 5 i morse, men jag sov ändå till klockan 2 idag, sen gick jag o käkade frukost, och sen har jag sovit till nu! var på en himskans skojig efterfest hos Nasoni, en av de bättre jag har varit på faktiskt!

Kvällen igår var grym, jag hade riktigt skoj måste jag säga! att träffa alla betydde väldigt mycket, även fast jag inte pratade med alla så mycket som jag hade velat. Kommer väll inte att träffa tjejligan igen förens vid jul, men det är egentligen inte så länge tills tomten kommer heller =)

Orkar inte skriva mer nu, men lägger upp bilderna ikväll när jag kommer vara superpigg bara för att jag har sovit hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0