så förbjudet!

Har egentligen hur mycket som helst att berätta, men jag FÅR inte, nej det är absolut förbjudet!
Jag har bilder att lägga upp, men det är absolut förbjudet!
Finns saker som jag redan förträngt, som är förbjudna och som jag aldrig trodde skulle hända.. haha, hur skoj som helst!

Imorgon är det dags, höstens dagen D
Om 24 timmar kommer jag aldeles aldeles säkert befinna mej på Harrys med en god drink i handen!
Och jag längtar, nya uppdateringen är att vi är 19 helgoa brudar som kommer att ha så sjukt skoj i morron (nej då, inte alls höra förväntningar på morgondagen)
Men jag vet att jag kommer att må som prinsessa, för med mina brudar gör jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0