Nyfrissad och jättefin!

Varit hos frissan idag, och jag är grymt nöjd, hade inte gjort någonting om det hade varit lite mer mörkt, men nu är ja på god väg! hon sa dock att hon inte tyckte att jag skulle ha mörkt hår, så egentligen får man väll lita på henne, för egentligen är det väll ändå hon som vet bäst? Kommer alltid i framtien att gå till Lilo, fy tusan va duktiga de är, hon fattade precis hur jag ville ha det och hon gjorde det så bra! 2,5 timme tog det dock, men det var det värt. Härliga massagestolar , lugnande musik och världens skönaste hårmassage - Hur bra som helst!

Hunnit med kaskad med jobbet, hur kul som helst att bada med barnen! Fullt ös hela tiden. o jag säger bara bubelpool, varför har jag inte en sån här hemma, det är ju helt underbart skönt!

Ikväll har ja även hunnit med ett besök hos viktor, han målade och ja sa vart han hade missat. Under tiden diskuterades Åre och han blev riktigt impad av boendet som jag har tagit fram. Så nu är det bara att se vilka som vill följa med o sen bokar vi. Den 27 December åker vi, kommer hem den 3:e Januari ett helt år senare, någon som är sugen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0