Ja vill ja vill ja vill!

Nu vill jag så mycket, men det känns inte som att det blir någonting. Känns som om jag har allt för stora förhoppningar men hur kan det vara så? Så svårt kan det väll inte vara att hitta en lägenhet? eller?
Jag vill veta att jag har ett jobb efter nyår? Det känns som att även fast jag inte har nått speciellt jobb så kommer jag att klara mej, för jag vet hur mycket alla gårdar vill ha mej, och att det finns timmar att få - Men jag vill ju känna att jag hör hemma någon stans, som jag gör nu när jag trivs så underbart där jag är nu, det är ungefär som mitt hem, för det är ju där jag tillbringar det mesta av min tid, men jag vet ju att det inte kommer att bli så sen, då kommer man bli lika stressad som ja var innan - pust!
Och så vill ja ju iväg över nyår, jul med egentligen men det är det nog inte någon annan som vill. Kommer ju inte kunna boka eller snacka om det denna veckan heller, för det känns som att det är jag som fårta tag i det. Tanken var att jag o viktor skulle ha snackat om det ikväll men så blev det inte, andra saker kom ivägen.

Så ja, jag vill mycket, och jag hoppas hoppas hoppas på att allt ska gå i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0