Gummistövlar

Blev det nån utedag ida?? nej nej nej!
hur bra som helst, det hade inte vatt nått för oss!
Har däremot frusit hela dagen, dock inte konstigt detta jävla skitvädret! Har även varit hungrig konstant. Kom precis fram till att jag inte har ätit mammas mat på över en vecka. det är sjukt längesen, o ja bara vill ha den nu. Säkert därför jag är hungrig med!
Har idag bott i mina fina rosa gummistövlar, tur det - annars hadeja vatt dyngsur. Barnen på jobbet tyckte jag vat ascool när ja hoppade i de största vattenpölarna - hell yeah! Hur skoj som helst!

- Vilket är sveriges ända däggdjur som kan flyga?
- Fågeln?
- Nää, men du kan få en ledtråd... HALLOWEEEEEN
Jaha, men nu var det ju för lätt... vad tråkigt.. jaja fladdermusen då..
- Vadå lätt? Det kunde ju faktiskt ha varit en pumpa

haha klockren!


Mina fina rosa gummistövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0