Fullproppad dag!

Sjönk precis ner framför TV:n, så himskans skönt var det!
Möten hela förmidagen, direkt till jobbet och leka med kidzen
I kväll har jag, Frida, Nicke & Jönsson varit på en liten tripp på ekohallen och elgiganten för o köpa Wii till dem.
Ja vill ju med ha, de bara kliade i fingrarna på mej, men nej, det får i så fall vänta!
När Nickodemus började pruta så vände jag o Frida på klacken o gick, vi tyckte tydligen båda två att det var DÖPINSAMT! Jag klarar inte av folk som prutar. Min Far är precis lika dan, han kan pruta på allt, fast han lyckas ju med det, vilket inte Nicke lyckades med :p
När grabbarna var löjligt lyckliga över sina nyinköpta pinaler så blev det idol hemma hos Jönsson. Tycker fortfarande att man får skämmas över några hur de sjunger. Men nu är vi trötta på balladerna, in med lite fart nu grabbar!

Var bara tvungen att slänga in en bild på frida när hon hittade sin så vackra ROSA  ful-moppe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0