Äntligen Lördag

Hur pigg som helst, har inte en chans att somna på flera timmar, hur roligt är det då?
Kvällen har tillbringats på jobbet, och det känns förbannat bra. Om det i fortsättningen kommer att gå lika bra så kommer det inte vara några problem att jobba helgerna, det är hur kul som helst!
Om ni vill veta så har jag blivit grym på pilkastning, det är mitt nya intresse på jobbet =)

I morgon är jag ledig fram till 18.30, det är Lördag. Lördagar är rätt så trevliga, man får en helt annan känsla i kroppen. Frågan är vad jag ska göra mina lediga timmar? en fika på stan kanske någon är sugen på? Det blir helt enkelt så att man får slå en signal till sina vänner som säkert kommer vara bakis, haha, det kan dom allt få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0