26:e Oktober - Ledig?

Idag på mötet skulle vi ta upp alla byten vi ville göra under höstterminen, jag har ett jag har lagt in om som jag verkligen vill byta, och det är den 26 Oktober när Anna & Frida ska ha party.
Kom precis o tänka på - tänk om jag inte kan komma till tjejerna?
Alla, verkligen ALLA kommer ju hem! Lisa har jag inte sett sen midsommar, Levell har jag inte sett sen i somras, i mitten av sommaren säkert någon gång. Filippa har jag nog inte sett på ett år. Annie & Maria kommer från kalmar, CharlottE har jag inte sett på hela sommaren, även fast hon bor här. Så ja, Alla verkligen alla kommer!
Måste fixa det kom jag på nu, ska bara fundera ut hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0