snö!!

Nu snöar det ute igen, dock mest vatten  det som faller, men man ser att det är lite snö i det! Tänk om det hade kunnat lägga sej, så vi hade haft snö i morron. Om det är snö i morron när jag vaknar så ska jag bara springa ner o ta på mej termobrallerna och kuta nar till jobbet! Då blir det lykt-bygge, snögubbemontering och det bästa - SNÖBOLLSKRIG!
sen när man är helt rosig om kinderna blir det varm oboj.. drömmer bort och bara hoppas att det ska vara snö ute i morron, annars kommer jag vara besviknast på hela jorden :(

Kan de här dumma absolute torret sluta sticka nu, grymt obehagligt. känns som det sitter en minimänniska i armhålan och sticker mej så fort jag slappnar av. kan någon snäll ropa på sin minimänniska så han sticker iväg från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0