Ska i hoppa över julafton?

Jag är nog på världens sästa jul-humör. Jag vill inte fira jul i mororn, nej jag ser faktiskt inte fram emot det alls, snarare tvärt om! Fattar inte varför det ska vara hysteri en månad innan för julklappar och mat och hela baletten och sen ska man flänga runt en massa på dagen som tydligen är sååå speciell hos många? Nej jag vet inte vad jag egentligen ogillar, men familjen träffar ja ju alltid än då?!
Får hoppas att mina tjejer kan få mej på lite bättre jul-humör ikväll. Det vankas kina/thaimat och film i världens bästa sällskap, det är fanimej bättre än julafton, inga härliga vänner som vill bojkotta julafton och fixa in en ny tradition? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0