Picknick

Kaffe hos Emma och picknick i Fridas nya kök, vilken kväll asså! Tjejsnack hit, hemlisar dit, skvaller här och gapskratt där. Är det alltid så när vi träffas? - Ehh ja! Det är väll det som är så härligt, finns alltid 1000 saker att snacka om, som en de av kvällens ämne, rykten. Får fundera lite till på det där Emma, det kan bli nått riktigt bra av det! =)
Paff jag blev när jag kom in i Fridas lägenhet och ser en av mina gårdsbesökare stå och tapesera..Ehh va fan gör du här?? haha, det var det sista jag hade väntat mej att se!
Sitter och småler lite här för mej själv, Annas reklam i bakgrunden gör att jag alltid får ett smaj på läpparna, det är verkligen Anna upp i dagen! Väntar mej lite smått att se Anna göra en imitation av Heidi Klum med samma inlevelse på... bara det hade gjort hela min dag, så Anna, vad säger du? Pleeease?


Detta som kallas Egobild??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0