ohh my god

okej.. vi säger väll.. kag är fullare ön en alika. fattar nada. tömt hla flaskan sprit coh HELA flaskan mintu..? vart tog allt vägen? jo... in i lollos mage. Måste säga att detta var den bästa personalfest jg mågonsing vatt med om.. men det beror inte på att det var skoj, för det var det inte om man hade vatt nykter. men jag.. var full som en kastrull redan innan vi skule teäffas, och sen gick det bara utför.
Hamnade på en skum efterfets hemma hos Emil, gjorde mej ovän med jocken med kniven (just det namnet blev han vansinnig på.. han sa att om jag inte hade vatt tjen hade jag legat utanför blåslagen och en massa blod runtomkring) tror inte jag var så poppis, de nt a hatadwe mej, förrutom de som raggade gärnet, men de förstod nog efter en stund att de inte hade nått o hämta... säger bara att vi sa all in, och det blev värre. kul det ska bli att jobba i morron, hell yeah!
kul att man supit brt min digitalcamera (canom ixus), men rik som man är får man ju inha´ndla en nyu i morron.

Kommentarer
Postat av: mia

Fan vad jag mår bra nu!!!! Hur mår du igentligen?

2008-12-19 @ 09:13:46
Postat av: Emma

hahaha. går bar att skriva på fyllan!!?? :D

2008-12-19 @ 17:37:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0