Nyårskläder

Vi sket i Karlskrona, vi tog helt enkelt karlshamns city istället. Kan inte säga att jag är dundernöjd med min klänning som jag ska ha, men hittade verkligen inte någonting annat så vad gör man?
Helt slut nu, rännt på stan hela dagen och det värsta är att jag måste in där i morron igen. Måste köpa dricka och så ska jag se om jag hittar nån sjal som jag kan ha till klänningen istället för halsbandet. Gillar inte när ja inte riktigt är nöjd,
så får väll helt enkelt se till o bli nöjd med den =)
Har även inhandlat glitter-eyliner, strumpbyxor, benvärmare och ett helt kitt med smycken som skall bäras på nyårsafton, så det vore ju tusan om man inte ska bli nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0