Nu är de jul igen o nu är det jul igen....

Jahaja, det blev julafton tillslut, här firas den precis som alla andra år, förutom att jag inte har nån fin liten morfar som sitter hummandes i ett hörn! Kanske är han som kommer utklädd till tomte.... vem vet?
 Fortfarande sketans hungrig, har ju inte fått nån mat ännu, det är en tradition som jag ska se till o ändra på en vacker dag!
Kalle har vi kollat på, helt sjukt att man fortfarande hittat massa nya saker att skratta åt som man missat alla de andra åren, det är faktiskt lite konstigt. Skvallrat en massa för Pappa & Farmor om hyss man har gjort under uppväxten som de inte hade en aning om, första fyllan, första gången dom blev riktigt lurade av att man sov någon annan stans än vad man sa och hur vi knyckte grannarnas pulkor. haha, riktigt roligt faktiskt.
Nu ska jag styra upp det där med maten, annars får jag nog vänta tills nästa år, måste ju se till att tomten kommer med sen, han kan ju inte vänta hur länge som helst!


Min fina julgran med massor av paket, förhoppningsvis till mej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0