Mina fina tjejer

blev en riktigt kanon-kväll hos Emma med en stor del av tjejligan. Hur mycket längtar man inte efter den 20:onde nu när man träffar en stor skara av ligan? jo, grymt mycket. Vilken kärlek vi har för varandra! Den 20:onde kommer hela ligan att träffas och det kommer bli så grymt! ikväll konstterades det att det skulle innehålla alkohol, o ska det drickas alkohol, så ska det drickas mycket alkohol! kommer bli grymt bra detta!

Kläckte ur mej en härlig kommentar idag igen, det diskuterades när vi tog våra körkort. Anna hade tagit sitt den 6:e december och jag den 7:e. Jag kunde absolut inte fatta hur det kunde hänga ihop, för man kan ju faktiskt bara köra upp på tisdagar i karlshamn. Hmm, alla garvade och jag fattade inte varför. men hallå? du är ju ett år äldre och dagarna ändras ju lixom? Ahh va dum man är ibland! tur man kan bjuda på det!

Nej nu ska jag in och snokamin nya facebook-vän, Kevin Borg =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0