KÖP ALDRIG BIL

nähe.. ingen snö, bara en massa tradigt regn. då blir det ingen snölek idag ju. får mysa på något annat sätt.
De ringde nyss från Ahlberg bil, där min bil är inlämnad på reparation. Det var nått bromsok som nu var sönder, handbromsen var totalt kass. Pappa orkade inte laga bilen denna gången så då lämnade vi in den. Men i alla fall, nu ringde dom och sa att den var klar att hämtas. 2500:- skulle det kosta, så det skulle jag ha med. Nu till det värsta... De har hittat ytterligare ett fel, men det kunde de inte laga idag utan det hade dom tänkt o göra på måndag. På måndag sa jag? men jag behöver verkligen min bil på måndag! Det de skulle göra med bilen nästa vecka kostar 1700:-, åhh vad lägligt alt kommer i denna julemånad! ska ner o diskutera med dem nu, för de här vill ja inte vara med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0