jobb jobb o jobb

Jag har verkligen inte hunnit skriva en rad här idag. Har jobbat precis hela dagen och nu är jag helt slut. Ingen jobbig dag, men har haft fullt upp. Gjort ett sjukt fint halsband på jobbet, grymt nöjd måste jag säga - det finns nog lite estetiskt gömt långt inne i Lollo ibland. Spelat "Diamanten" massor med, innespelet för tillfället och det är ju riktigt roligt =)
Ikväll var det piss piss piss segt, inte en ynka besökare (som vanligt på torsdagar)  o de va så segt. Kan ju säg att det sista jag känner för nu är att jobba helgen efter denna kväll, jag verkligen vill inte! Ha aldrig kännts så innan, men nu är det inte bra. bara till o bita ihop, denna helgen och nästa med sen är jag ledig kvällarna under julen!
Fick idag reda på lite öppningar för fortsatt jobb inför nästa termin, någonting som är possitivt i alla fall. ska spana och spejja i morron så jag får lite mer information, måste ju ligga steget före :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0