hektisk dag

Hunnit med sjukt mycket denna dag, helt otroligt faktist. alla julklappar är nu inhandlade, hoppas att alla blir glada och nöjda men alla mina julklappar är faktiskt höjdarpaket!
Har vatt en runda på stan, en ny outfit till i morgon då det vankas personalfest och en till lördag när det är party med stort F, Kan säga att det gillas skarpt att det är 20% på Karloskar och Kristina!
Vatt på systemet, så nu slipper jag stressa in där när det är en sjutusans massa folk.
En fika med Anna, riktigt längesen vi satt och snackade bara hon och jag över en kopp kaffe.
Frida ringde och yrade en massa, hinner inte.. måste fixa golv... vill du åka bil idag?? hmm, luddigt värre men till slut tryckte hon ur sej det! Det var som väntat, hon behövde guidning till Karlskrona för att köpa golv som tydligen skulle läggas ikväll. Hittade direkt och golvet packades in i bilen och sen var det dags att bege sej hem igen, in till jobbet och börja steka prinskorv och fixa janssons, julbord och julmys med ungdomarna sen vidare till ida för att se slutet av bonde söker fru och den där gravide "mannen".
En del har altså hunnits med, kommer sova som en stock när jag läst ett kapitell i min bok. (Ja, jag är nöjd att jag läser en bok, känns som att det är några vuxenpoäng på det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0