Händelserik dag

Oj va massa grejer som händer. Först jordskalv, men de behöver vi ju inte snacka mer om för det har alla som jag träffat snackat om idag, alla barn på jobbet och alla eftisföräldrar, hmm... lite trött på det där jordskalvet nu som bara var ett tönt-skalv, trodde ju bara det var en vindpust..
När jag o M på jobbet stod o smugrökte på cyckelbanan hörde vi hur många tut-tut bilar som helst, kläckte ur mej att nu är det nått maffigt på gång =) Mycket riktigt, en förälder kommer in på jobbet och bara kollar på oss, där jag sitter o sjunger jullåtar o tramsar med barnen, de andra pysslade och spelade pingis och då frågar hon bara: - Ni har inte någon aning om vad som händer där ute idag va?? Näää sa vi bara i en kör... DE HAR JU RÅNAT BANKEN I MÖRRUM! Ojdå, alla sprang in till datorn och skulle läsa vad det stod, och mycket riktigt, de hade verkligen rånat banken i byhålan Mörrum... Ida, fortfarande säker på att du vill flytta dit?



Kommentarer
Postat av: Anna

kan jag tvinga in dej på en kaffe imorgon om du e ledig? :) kyss

2008-12-16 @ 21:57:59
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0