...

Dags för en tripp in till stan igen, fixa lite alkohol och en fin sjal till till min klänning som jag gillade liiite mer nu när jag provade den på morgonen. Men med en sjal till så ska jag nog till och med bli nöjd med det hela. så nu vet jag precis vad jag är ute efter, och det känns faktiskt bra.
Så lägligt så lägligt så har jag fått lite finnar lite här och där i ansiktet,. Hallå!!! Jag har aldrig finnar annars, varför ska de ploppa upp precis innan nyår då? Helt galet konstigt, men jag får helt enkelt leva med det. funderar skarpt på att springa inom solariet i stan också och läga mej en stund, det sägs ju att det ska vara bra mot finnar och lite färg på köpet hade ju inte skadat! Dags för att inta staden, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0