.....

Då har jag segat mej ur den här dagen med. Fått träffat stjärnorna från kalmar, alltid lika gött, konstigt att det aldrig känns som att de någonsin har vatt iväg när de kommer hem, men alltid lika mysigt.
Kan säga att det var tungt på jobbet. N på jobbet hade på omvägar fått höra vad jag skrev i bloggen inatt, och hade tänkt o ringa och fråga om jag ville byta dagen mot kvällen för att jag skulle få sova, någon misstänkte att jag skulle vara trött idag. hahaha, men det var ju en fin tanke =)
Kameran
är spårlöst försvunnen, det var kanske nån LALLARE på den där efterfesten som "råkade" få med sej den, finns inte någon annan förklaring till varför den är puts väck och vandrat ur väskan aldeles själv. Kanske Jocke med kniven som var så arg att han tog den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0