dagen tabbe!

Nu har jag gjort bort mej igen, denna gången var det riktigt pinsamt!
Kom ner på volvo och skulle hämta bilen, kommer in till killen i disken och ska hämta ut nycklarna.
Killen frågar vad jag har för bil, och dum som jag är så svarar jag - en VOLVO!
"Ehh... vi har rätt så många volvo här, vilken modell?"
Åhh att ja kan vara så dum, fattar då hur dum jag var och allt bara låste sej, sa fel registreringsnummer och  modell, sa ju V40 fast jag har en S40, inget stämde! gick därifrån högröd i ansiktet. Men jag gav dem i alla fall ett gott skratt =)
Ska ju lämna bilen på måndag igen, hoppas inte samma kille står där när jag ska lämna in min VOLVO! Då ska jag visa att jag faktiskt kan mitt registreringsnummer och modell, ska inte ens nämna att jag har en volvo! Massa smink så han inte ser om jag skäms, jepps så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0