Årets TV-tittare

Igår när jag kollade klart på Wallander kom det i reklamen upp nån fjantig sak om att bli årets tv-tittare. De sa att man skulle gå in på TV4:as hemsida och svara på en massa frågor och vara med i tävlingen. Hade ju inte nått att göra då jag hatar reklamen så jag gick ju självklart in på sidan, klickade i svaren och anmälde mig.
När jag var på jobbet i eftermidag så ringde de en snubbe från TV4 och frågade vilken dag jag kunde komma på inspelning i göteborg, den 16, 17 eller 18 december? Ehh sa ja.. jag vet inte... ehh jag vet nog inte riktigt om jag vill dettta... han tyckte absolut jag skulle vara med, jag kunde ju vinna ett stoooort pris och det var ju faktiskt bara 99 som fick vara med! Ehh sa jag åter igen, men jag tackar nog NEJ! jag vill inte!
Haha, ska aldrig mer vara med i nån sån fånig tävling, usch nej ALDRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0